Veel Gestelde Vragen


Vraag: Moet ik een afspraak maken voor een beurt of reparatie voor een fiets?

Antwoord: Nee, een fiets of e-bike mag gewoon zonder afspraak worden binnengebracht bij ons. Veelal lukt het ons om binnen een dag je fiets te repareren. Soms duurt het iets langer indien we een speciaal onderdeel moeten bestellen of wanneer het erg druk is. Vraag bij het afgeven van je fiets in de winkel naar de actuele doorlooptijd van een reparatie.


Vraag: Moet ik een afspraak maken voor een beurt of reparatie van een scooter?

Antwoord: Ja, het beste kunt je online een afspraak inplannen via deze link: SCOOTER REPARATIE PLANNER, indien je alleen een band wilt laten repareren mag dit zonder afspraak.


Vraag: Als ik een fiets of scooter heb besteld, maar de levering duurt langer dan ik had gedacht. Kan ik hiervoor bellen?

Antwoord: Natuurlijk kun je altijd even bellen, maar vaak is het te druk in onze winkel om de telefoon snel te kunnen beantwoorden. Makkelijker is het om een whatsapp te sturen via de link bovenaan onze site, of door een mail te sturen naar info@debeente.nl


Vraag: Wat zijn jullie openingstijden?

Antwoord: Dinsdag tot en met Vrijdag van 8.00 uur tot 17.00uur. Op zaterdag zijn we open van 9.00 uur tot en met 16.00 uur. We hebben geen lunchpauze.


Vraag: Is mijn scooter- of fietsreparatie al klaar?

Antwoord: Als je scooter of fietsreparatie gedaan is, ontvang je direct een SMS, telefoon of e-mail van ons. Indien je nog niets hebt gehoord, dan is je tweewieler nog in reparatie. Wil je toch even informeren, dan stuur een whatsapp bericht via de link bovenaan deze pagina, hierop kunnen we tussendoor reageren.


Vraag: Welke Scootermerken kan ik brengen voor reparatie of onderhoud?

Antwoord: We werken uitsluitend aan scootermerken die wij zelf ook verkopen. De lijst van merken vind je HIER.


Vraag: Welke Fietsmerken kan ik brengen voor reparatie of onderhoud.

Antwoord: In principe werken we aan alle fietsen. Alleen doen we geen onderhoud of elektrische reparaties aan fietsen met motorsystemen die we zelf niet hebben. Dit omdat we hier geen meetgegevens, onderdelen en/of uitlees-tools voor hebben.


Vraag: Kan ik een fiets of scooter online bestellen bij jullie?

Antwoord: Natuurlijk kun je dit online bestellen op onze website. De actuele voorraad staat op onze site. Het fijnste vinden wij het om je te informeren in de winkel en je zo een passend advies te kunnen geven.


Vraag: Ik krijg jullie niet te pakken via de telefoon, wat kan ik doen?

Antwoord: Het is in het seizoen vaak druk in onze winkel. We kunnen dan simpelweg niet de telefoon opnemen als er nog klanten voor onze balie in de winkel staan. Dit is geen onwil van onze kant. Het makkelijkste is om een whatsapp bericht te sturen via de link bovenaan onze pagina of door een e-mail te sturen naar info@debeente.nl


Vraag: Kan ik wachten op een reparatie of beurt?

Antwoord: Nee, dit is niet mogelijk. Alleen als we een propje in een scooterband kunnen duwen, is het mogelijk om hierop te wachten.


Cookies helpen ons bij het leveren, beschermen en verbeteren van onze producten en diensten. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.